Älskade fredag

Det är något visst med fredagar. Oavsett vilken del av jordklotet man befinner sig på så är fredag alltid fredag!

Det var lätt att kliva upp imorse när man vet att man har en hel helg framför sig. Avverkade fyra timmar i skolan ganska enkelt. Stjärna som vanligt klarade jag mina uppgifter som fröken gav mig :) Det känns lite som att vara tillbaka i någon lägre nivå på skolgång när man har läxböcker och förhör och blir stolt över frökens beröm. Kanske kinesiskan gör det med folk ;)

Åkte till IKEA efter skolan och mötte moster. Åt lunch tillsammans; lite snittar med ägg, räkor och rom och sedan köttbullar, mos, brunsås och lingonsylt. En liten svensk flagga i dessutom!  Inte alls fel! Shoppade sedan glas och lite smått. Vet inte hur det lyckas, men nästan alla glas har gått sönder här!

Kom nyss hem, har vilat lite som på den gamla goda tiden ;) och njuter av fredagen. Strax kommer barnen hem. Då blir det nog en kallstensglass och ev lite träning. Ikväll ska jag ut med mina klasskompiar. Det ska bli riktigt skoj!

Saknar fortfarande min Mikael. Han kom för två veckor sedan, men har redan åkt hem för nästan en vecka sedan. Visst går tiden snabbt. Jag längtar ändå efter dig älskling!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Är det verkligen bara Micke du längtar efter???

trevlig helg!

2009-04-17 @ 09:32:05
Postat av: Nettsi

Är det verkligen bara Micke du längtar efter??

Kram och trevlig helg!

2009-04-17 @ 09:35:02
Postat av: mormor

Fredag är alltid skömntäven som pensionär, har varit på torpet. Allt bsra bra kram .

2009-04-17 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0