Chong qing

Idag har jag gjort absolut ingenting. Efter min frukost klockan 12 satt jag och degade någon timma framför datorn innan jag kom in i duschen. Vid 14-tiden var resten av familjen tillbaka och vi åt lunch. Sen har jag ömsom vilat ömsom surfat. Och jag är inte ens bakis idag så jag har inget att skylla på. Bara trött.

Var på middag på Chong qing hotel med Siri, Signe, Ellen, Birgitta, Agneta och Glenn (mormors lillasyster och man), grannen Daniel, Patrik och kompis Sofia. Riktigt god mat, som alltid. Men kvällen blev tidig och nu är jag tillbaka hemma. Framför datorn igen. Blir nog snart sovdags. Imorgon är det sköna söndag. Då ska jag försöka plugga lite. Och träna! Sen ska jag nog hämta ut min klänning och kjol hos skräddaren.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0