Dags att söka!

Imorgon är det sista dagen för att söka inför höstens kurser. Jag har aldrig velat så mycket fram och tillbaka. Biämne eller huvudämne? Borde läsa biämne enligt studieplanen, huvudämne i mitt huvud. Kanske inte kommer in på huvudämne då jag förväntas läsa biämne. Måste därför välja mina val noga då risken/chansen är stor att ag får mitt andra val. Krångligt? Ja. Mycket. Vilket biämne. Inte mer kinesiska sa jag först (då Kinesiska A var trist på Uppsala universitet). Media, psykologi, engelska? Ja. Engelska. Eller nej. Kinesiska blir det. Nu har jag valt.

Ska då gå in och klicka i mina val. Kinesiska B finns inte på HT. Nähe. Tillbaka på ruta 1. Biämne HT 09? Engelska? Media? Psykologi?

Jag hoppas att jag får mitt huvudämne så slipper jag fundera mer på saken. Eller... kanske man borde läsa sociologi...

Krångligt... Imorgon ska det in!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Krångligt!! Vad kan man ha mest nytta av? Synd att det inte fanns Kinesiska,

Lycka till!!

2009-04-14 @ 11:33:59
Postat av: mormor

Skönt att moster kan bistå. Lycka till

2009-04-14 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0