Ett år av tid

Tänk så snabbt tiden går ändå, fast att det går så långsamt ibland. Jag vet att man ska leva i nuet, men det är lätt att tänka tillbaka.

För två år sedan firade jag min allra första valborg i Uppsala, min första och hittills ända. En svinkall morgon vid Fyrisån med champagne, jordgubbar och trevligt sällskap. Följdes sedan av lunch i Ekoparken och en galen champagnegalopp på Värmlands. Underbara tider.


För ett år sedan befann sig hela släkten på Rodhos för att fira mormors födelsedag. Även det en underbar resa med alla fina släktingar och gosiga barn. Sol och bad och lagom brun till vårens sista fester. Sol smakar alltid bra...


Inte mycket till Valborgsfirande idag. Men en god middag och en trevlig kväll. Ska nog ta en kopp te och läsa en bok. Gårdagen gör sig fortfarande lite påminnd. Tur att man inte ska champagne galoppa idag då ;)

Imorgon är det fredag igen. Igen! 5 veckor på kursen är till ända. Fredag, men jag kan sova läänge. Jag är ledig. Hurra hurra hurra.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

En valborgsmässoafton kan verkligen se olika ut beroende på var i världen man befinner sig. i morgon är det DU som är piggast!!!

2009-04-30 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0