Finally!

Nu är äntligen Micke här! Och jag lovar att jag ska försöka hålla er upprättade om vad vi gör!

Efter 4 timmar i skolbänken (det gick gaanska snabbt) tog jag en taxi ut till flygplatsen. Planet landade tidigare så jag behövde inte vänta speciellt länge! Och sen kom han äntligen, min fina Mikael! Efter två och en halv månad (nästan) ses vi igen och det var underbart och jag har pussat en massa på honom redan!




Vi bor en natt hos G med familj och flyttar in på hotell imorgon. Micke har packat upp en massa bra saker till mig så tack mamma för alla krämer, strumpor och andra nyttigheter (samt ett påskägg som nu väntar i garderoben) och tack Micke för alla bra tidningar och allt supergott lösgodis! Lyckliga jag!

Ikväll blir det Kinamat och sen får vi se vad man orkar med. Hur underbart som helst att bara få vara och jag är till och med ledig på måndag så det blir en riktig långhelg med mys, god matt och gosigt sällskap. Så glad!

Vill skicka en extra varm hälsning till bästa svärmor som brytit handleden. Stackars stackars dig, vet hur det känns! Och stackars svärfar som har ryggskott. Hoppas att ni snart mår bättre! Får se till att Micke har med sig något hem som plåster på såren!

Stooort lycka till till Malin och Johan (svåger och svägerska) som snart får flytta in i sin nya fina (stora) lägenhet! Synd att jag inte kan hjälpa till men jag kommer gärna och hälsar på när jag är tillbaka i Sverige!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Stor-Ollas

Se till att Fisken får en orentlig hårklippning därborta, han skyller sin ovårdad frisyr på att det är för dyrt att klippa sig i Sverige, men det borde ju vara lite billigare i Kina så då kanske till och med han har råd!

Saknar er här hemma i Sverige!

2009-04-03 @ 10:56:56
Postat av: Sunna

Gud va härligt att du äntligen har fått din Micke till dig!! :) Njut nu av tiden ni fåt tillsammans! Puss

2009-04-03 @ 11:54:41
Postat av: Nettsi

Hoppas att Ni får det riktigt mysig.

Bättre att Micke köper lite hårsnoddar så han matchar Ojjis

2009-04-03 @ 12:04:49
Postat av: Nettsi

Hoppas att Ni får det riktigt mysigt.. Bättre att Micke köper snoddar så han matchar Ojjis

2009-04-03 @ 12:06:57
Postat av: pia

Hej gumsan du är för go.skönt att ni äntligen får träffas.vi går här två invalider inge skoj men det kunde vara värre ha det så jätte mysigt puss på er alla

2009-04-03 @ 15:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0