Freeday

Imorse hängde luften tung igen. Regnet låg på marken och himlen hade antagit en gul ton. Som om Peking låg under ett tak som skyddade oss från solen. Som ljuset i en mysig koja. Dock var luften rå och kall....



Men! för en stund sedan kunde man skymta det blåa på himlen igen. Värmen smugit sig tillbaka och det är freeeeeedag! Fredag = fridag. Helgen framför sig med sovmorgon och ingen skola. Verkligen skönt. 1/3 av kursen är redan avklarad, 4 veckor. Shit, tiden rullar på kan man säga! Jag hoppas på en lördag i solen med en kaffe från Starbucks och lite färg på mitt ansikte och kanske en glass från ColdStone.

Ikväll blir det middag med Agneta och Glenn som åker hem imorgon och sen ska jag träffa Sofia på The Three och ta en drink.

Hoppas att ni också får en mysig fredag och en skön helg!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: lena mattant

Hej på dej, din mamma slavdriver mej ikväll. Jag undrar om jag kommer att få ngn sömn innan hon ringer och väcker mej igen. :-) vad kul du verkar ha. Jag är avis. Jag tycker du skriver skitsnyggt.Kram Lena mattanten

2009-04-24 @ 19:41:35
Postat av: Anonym

Har varit på torpet hela dagen,klarblå himmel och 20 grader. Det du. Ja ja det kommer till er också

Morfar och jag hälsar med en stor kram. Puss

2009-04-24 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0