H&Ms invigning

Igår var det alltså invigning av H&Ms första butik i Peking. Mycket spännande. Jag fick tack vare min snälla moster komma dit och det var lite utav en galakänsla. Kom fram till en stor folksamling väl på plats och insåg att vi skulle forcera folkmassan för att komma in. Där stod det mängder av vakter som släppte in oss. Man kände sig som en kändis :)

Sen promenerade vi på röda mattan in i H&Ms butik. Drack champagne, minglade och shoppade lite. Verkligen en toppen kväll!


Vakter, folkhav och limitline....


Mina skor på röda mattan, del av sällskapet och butiken...


Spårvagnen som rullar på shoppinggatan och armbandet man fick som VIP-gäst


Min tailor-made-kjol och ett av inköpen från igår, en svart blus med vida ärmar!

En mycket lyckad kväll! Själva H&M ligger nu på en nybyggd shoppinggata som var riktigt snygg. Ska bli spännande att se vilka andra affärer som dyker upp där. Förnärvarande är H&M ganska ensamma, men något säger mig att det kommer öppna en del affärer där i snabb takt framöver!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

ingen tvekan om att du gör dig bra på röda mattan!!!!

2009-04-23 @ 18:14:42
Postat av: Sunna

Ohh vimmel på the red carpet ;) NICE. Och jag vill också ha ett sånt där VIP armband, var ju as fint!

KRAMS

2009-04-24 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0