Mamma

Idag fick jag ett vykort från min mamma. Man blir alltid lika glad av post och min mamma är lite utav en expert på att posta brev till sina släktingar. Barnen här i huset (inklusive jag) blir alltid lika glada över post. Dessutom är mamma bra på att skicka med små presenter i sina kuvert!

Super tack mamma! Jag saknar dig också ska du veta även om det inte framgår hela tiden. Vi har alltid mysigt ihop, men kanske är det lite nyttigt också att jag är borta och lite längre denna gång?

Puss o kram!


Today I´ve got a card from my mother, posted from Sweden. I always get happy when I get get cards an mail and my mother is a bit of an expert on sending things like that. The kids here loves getting mail, even I do. My mother is also very good at sending som gifts in the mail!

So many thanks to you mommy! I miss you too you know even if I´m not telling you all the time. We have so much fun togheter, but maybe it´s good to be apart sometimes and for a longer while?

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym



Mamma är alltid mamma.

Kram från mormor som också brukar duga ibland.

2009-04-27 @ 21:31:02
Postat av: Nettsi

Tack lilla vän! Har Signe & Siri fått sina eller bara Ellen

2009-04-28 @ 17:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0