Shoes!

Igår var vi in på Yashow. Jag skulle inte ha något, utan bara följa med. (Säger alltid att jag inte ska ha något, vem lurar jag?) Precis innan vi skulle gå ut så kikade G på lite skor, och jaa... jag fastnade där jag med. Provade lite på skoj liksom och vipps så hade jag två par skor med mig hem. Hur gick det till? Spelar ingen roll, jag är jätte nöjd och fick båda paren för 250 RMB. Grattis mig!



S och E fick också ett par skor. Ääääääntligen klackar för deras del. Som de har längtat. Tyvärr är ljudet av dubbla klackar på morgonen inte det ljuvaste ljudet jag vet. Lär nog få höra mer från dessa skor. De används flitigt varje minut här som inneskor!


Behöver väl inte tillägga att Stora S skor var av mer sportig karaktär?

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Toppen snygga skol!!! alla 4 paren.

Visst har du väl storlek 39??

Kram Mammsi

2009-04-18 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0