Skola och skoljogg

Imorse sov jag tills klockan ringde. Och lite till. Har aldrig hänt. Jag har sovit som en klubbad säl hela natten. Kanske var det välbehövligt!

Fyra timmars skola i vanlig ordning. Det är intensivt men bra, jag lär mig och gör framsteg (får beröm av fröken, fin fint) och jag är verkligen nöjd med skolgången här. Det händer saker liksom.

Satte mig i taxi direkt efter skolan och åkte till SSB, Swedish School Beijing, och mötte moster Agneta (som är mormors syster) och min egen moster. Tillsammans tittade vi och hejjade på SSE som sprang skoljogg. De var superduktiga. S och E kom trea och fyra i sin klass. Verkligen snabba må jag säga!

Nu sitter jag och försöker plugga lite ord till imorgon. Ikväll blir det roligheter! Återkommer strax!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Hälsa ett GRATTIS till alla tre joggare! Fråga om dom springer ifrån sin moster.(jag är ganska snabb)

2009-04-22 @ 09:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0