Sleepy sunday

Jag kom aldrig riktigt igång idag. Gick ner och tränade lite efter att de andra vandrade iväg till baletten. Gjorde lite läxa, duschade. Lagade kvällens middag, lasagne. Barnen åt bra. Min lasagne var önskad av Siri. Men alla var lite trötta. Det har varit en intensiv helg. Barnen har varit speedade hela helgen, en stackars trött mamma och en Jossan med ont i magen. Det blir nog bra med en ny vecka.

Ang inlägget om mina fina vänner så kommer det snart. Jag vill ha ordentligt med tid för att skriva det. Det måste bli riktigt bra. Kärlek och respekt.

Puss o kram!



I´d never got into this day. Went for some work out after the others left for the small girls ballet. Some running. Did a little bit of homework, took a shower. Made todays dinner. Lasagna. Siri wished me to make it for her. But all of us where pretty tired. A very intensive weekend. Shouting kinds, a tired mother and a Josefin with stomach ake. I think a new week will do us good.

About my friends. I´ll think I write about that another day, when I have more time. It has to bee good. Love and respect. They are worth it.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Undrar om du skall skriva om din mamma också??

2009-04-26 @ 14:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0