Sommar!

Mina vänner!

Nu är det varmt i Peking vill jag lova! Short, kjolar, t-shirtar och linnen har plockats fram. I alla fall av västerlänningarna! Man kan sitta ute och äta eller ta en öl i solen, eller en glass på promenaden. Helt underbart!

Igår efter plugget hann jag träna lite innan jag följde med grabbarna till skräddaren. Där efter blev det middag på en sechuan-restaurang med bra styrka i maten. Jag gillar det, men alla var nog inte helt överrens :P Sen gick vi till Paddy´s och spelade biljard och tog en drink innan vi tog en sväng till bargatan vid Sanlitun. Ingen höjdare där vi hamnade, men det var kul att se. Runt 23 slocknade jag och sov gott :)

Men imorse var det upp igen tidigt för att gå till skolan. Slitsamt att dricka drinkar ena kvällen och sedan ha full koncentration på 4 timmars undervisning men det gick bra och jag glänsde på förhöret. Doc endast 8 ord. Till imorgon har jag 28. Lite skillnad, men jag har pluggat nu så det ska nog gå bra hoppas jag.

Ikväll blir det restaurang igen och förhoppningsvis en massage för det var länge sedan nu och det vore ju fint :)

Hoppas att ni har det bra där hemma. Givetvis blir bloggfrekvensen lite lägre av två anledningar; Micke är här och jag vill ge honom all tid jag har och för det andra så är hotellets internetuppkoppling såå långsam att man knappt pallar med att lägga upp bilder.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sunna

Gud vad jag blir avis på eran värme! Vill också ha varmt här. Men så stolt jag blir över att du är så duktig i skolan. Kämpa på! Puss

2009-04-08 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0