Söndag!

Grått och trist väder. Det har nog regnat i natt. Vart tog den klarblåa himlen och solen vägen? Jag behöver er!

Sov länge idag med. Det är alltid lika skönt. Åt nyss en liten frukost för om en liten stund ska vi iväg till Shangri-la och äta brunch. Mumms! Sen blir det balett med tjejerna och sen ska jag hinna med att både plugga och träna tänkte jag. Ikväll åker G till Shanghai så det blir jag och tjejerna som ska upp imorgon tillsammans, då vill jag vara pigg så att vi alla hinner i väg i tid!

Ha en skön söndag och hoppas att solen lyser på er!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Låter som om Du på sist tiden glömt ett av farmors favoritordspråk:

"Morgonstund har guld i mun"

2009-04-19 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0