Svensk sommardag

Idag var det perfekt väder. Det är konstigt hur det varierar här. Ena dagen svettas man i short och t-shirt. Idag behövde man jacka. Idag var egentligen bäst. Man blir varm av att sitta i lä med solen i ansiktet, men lite svalare i skuggan. Svensk sommar skulle man nog kunna säga.

Det är tomt utan Micke. Resten av gårdagen tyckte jag mig känna doften av honom. Som om den dröjde kvar i mitt rum. Ensamt i den stora sängen alldeles ensam. Inget mys, ingen direkt kärlek. Ensamt helt enkelt. Jag älskar dig mitt fina hjärta, inte konstigt att jag saknar dig.

Idag kändes det ändå helt okej. Man lunkar tillbaka in i vardags tempot. 4 timmars lektion. Ny läxa, lunch, plugga och träna. Middag... plugga.. sova... Men jag försöker också att njuta!

Såg att kurserna jag sökt inte kan läsas tillsammans så nu försöker jag deklarera, söka kurser och blogga samtidigt innan jag ska ta mig det första träningspasset på länge. Det behövs!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så duktig Josefin =)

Snart är du hemma hos Micke igen, tiden går alltför fort o då är ditt kanske livs största äventyr över o du är hemma o vardagen blir sig lik igen.

Njut av tiden o gör allt lyx du bara kan, de är du värd!



Tänker på dig!



Puss o Kram

2009-04-15 @ 17:32:24
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0