Tuesday sun

Tisdag. Solen strålade in genom fönstret imorse. Helt underbart, det blir så mycket lättare att kliva upp då. Vaknade nog till och med av mig själv 5.30 imorse. Det är inte varje dag!

Hade en hyfsat kul dag i skolan även om den var oändligt seg. The never ending day. Men även sådana har ett slut. Köpte lunch med mig hem, för 2 RMB. Någon slags lokal rätt bestående av en äggpannkaka med sallad och någon god sås. Det kommer nog inhandlas fler gånger. Som sagt, gott och billigt!

Har nu segat framför datorn. Ska ner och träna nu tänkte jag och sen måste jag plugga. Visserligen bara 5 ord till imorgon, men en hel del meningar som ska skrivas och lite text som ska förberedas.


Önska mig lycka till med att få ****** ur vagnen och börja plugga. I värsta fall får det väl bli efter middagen... Men nu, ner i gymmet!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Lycka till!! det klart att du måste plugga!

2009-04-21 @ 11:05:51
Postat av: Sunna

Alltså Jossan! Jag är sååå impad av dina tecken. Ser så proffsigt ut, och jag antar att det tar lite tid att få allt så rakt ock fint. Man kanske inte ska ha bråttom när man skriver kinesiska? ;)

Lycka till och plugga på!



P&K

2009-04-21 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0