Intensivbesök

Hämtade mina fina kusiner och moster vid stationen på förmiddagen. Det är alltid lika roligt att möta ungarna som alltid slåss om första kramen och sen pratar alla i munnen på varandra för att berätta allt som hänt sedan vi sågs sist. Varje gång. Alltid lika underbart. Åkte hem och fikade och vi fick en gigantiskt jättefin murgröna. Vår lägenhet behövde verkligen lite grönt. Tack snälla!

Hann få i mina gäster lite kräftor och lasagne innan de fick rusa till bussen. Helt mitt fel, man glömmer så lätt att luncher tar lite längre tid tillsammans med barn. Men de är så duktiga så det gick ju utmärkt!

Nu äts det godis i soffan och tittas på finnkampen. Micke ska iväg med bror sen på paintball. Då ska jag städa i lägenheten och förbereda mig för vardagen igen. Det ska ändå bli skönt på något vis även om jag är världsbäst på att göra ingenting.

Puss o ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0