Torsdag!

En skön sovmorgon imorse också, vad annars när man faktiskt har semester? Goood smothie till frukost och sen fejjades det igen. Jag gjorde en bulldeg och sen satte vi upp gardiner och en hylla i arbetsrummet. Sen har det pysslats och fnulats. Bakat bullar och lagat mat. Fixa och dona. I och med bullbaket känns det verkligen som om vi flyttat in. Underbart. Skönt att vara iordning också för snart drar plugget igång, men det ska bli riktigt skönt!


Degen blev såå bra, bullarna lika så. Mitt fina kök..

Ikväll var vi på bio, såg Johan Falk. Bra, men kanske lite tunn, men lite spänning är aldrig fel.

Imorgon är det fredag, möten för mig och Micke. Han får ta bilen till Stockholm medan jag går tvärs över parken. Ibland är livet orättvist ;) Sen kommer Fredrik hit tillsammans med sin tjej, då blir det kräftor!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0