Drömma

 

Det sägs att man ska leva i nuet, men jag är inget direkt fan av det. Man gör ju det ändå, varje dag, även om man drömmer lite. Jag gillar snarare att drömma, både framåt och bakåt i tiden. Och inte kan man undvika, denna dag av plugg-orgier, att drömma tillbaka ett år i tiden. Thailand. 30 grader varmt, sol, salta bad och ledighet. Nästa år ska jag befinna mig där igen. Långt bort från nuet. Om jag får bestämma. 3 hela dagar kvar med uppsatsen så länge. Sen blir det julmys och nyår för hela slanten.

Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Kram


Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade Jossan,jag har inte glömt bort dej,men när våra små älsklingar är här varje helg så finns det en del att göra de övriga dagarna så det blir inte mycket tid till datorn . Hoppas vi ses i Jul Kramar fråm mormor

2009-12-08 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0