Ensammys

 

Jag har ensam helg då min sambo är i Dalarna och roar sig. Tiden har mest gått åt till plugg vilket man gott kan ägna sig åt i ensamheten. Sen kan man umgås med lite vänner också. Carro och jag gick och käkade middag på Upplands nation och tog ett par öl. Man kan ha mysigt även om man är lite ensam över helgen. Vi (Carro och jag) har dessutom storslagna planer för veckan som kommer då vi ska skriva klart uppsatsen och satsa på fest!

Nu  blir det lite tv innan sovdags.

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in lucka 1,2,3,4och 5, du kan fortfarande tävla om den också.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.

Kram Minnie

2009-12-06 @ 04:35:06
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0