Juldag

Så var julafton över och juldagen har infunnit sig. Klapparna är öppnade men julmaten är inte på långa vägar slut. Kylskåpet ser i princip orört ut, då är det jul!

Gårdagen inleddes med mys med bror, en prommenad och fixande med jullunchen. Sedan kom älsklingen över och svärföräldrarna som åt lunch med oss. Sedvanlig tur till kyrkan på julbön och sedan klappöppning. 2 timmar senare var vi alla utmattade av alla paket. Vi var alla nöjda och överösda med julklappar.

Jag har insett att jag är på tok för bortskämd och fick både systemkamera, ipod shuffle, snygg hoodie från boomerang, jumperset, stelton kanna och en monster-blender till mornarnas smoothies.

Idag njuter jag och begrundar. Ikväll blir det årets party enligt mig.

Hoppas att ni njuter av julen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0