JULLOV!

Idag har jag gått på jullov!

Började dagen men att soova, riktigt skönt. Lite synd att man inleder med att må lite dåligt från gårdagskvällen men nu har det ordnat sig! Var på föreningens dammiddag igår, herrarna fixar en middag/fest åt tjejerna på höstterminen och på vårterminen blir det tvärtom. Riktigt kul kväll!

Tog en promenad för att piggna på mig och har sedan dammsugit och packat min väska. Samlar nu ihop viktiga papper som måste med hem över julen och sedan ska jag fortsätta titta på Lost och invänta kärlekssambon. Måste väl ta med blommor hem över julen så det finns lite att fixa med. Sedan bär det av mot ÖREBRO där jag blir tills 3 januari. Känns lite vemodigt och sorgligt att lämna vår fina lägenhet som jag trivs så bra i, men å andra sidan får man fira jul i julhuset ;) Det skadar ju inte kan man säga!

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0