skräck!

Idag ska jag till tandläkaren. De ringde igår morse och överraskade mig med en tid idag kl 10.20. Lika bra att det blev så nära inpå, då hinner jag inte oroa mig lika länge. Jag har nämligen ärvt min mors tandläkarrädsla. När jag var yngre var det en lätt match att gå till tandläkaren, jag fick hålla mamma i handen för att hon var rädd och lagade hål utan bedövning. Sen kom en lång period med tandställningar och regleringar och en hårdhänt dam som var rena skräcken. Kanske var det där skräcken växte fram? Hos Birgitta på Klostergatan i Örebro? Numer skulle jag helst vilja bli sövd i väntrummet och slippa allt pill och skrapande. Hoppas för gudsskull att jag inte har några hål som behöver lagas! Håll en tumme för mig idag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Oj - nu kan jag inte jobba mer idag! Måste sitta här och hålla tummarna. Ring så fort det är över - hoppas att Du överlever mitt stora hjärta; man vet ju aldrig....

Kram mammsi

2009-12-10 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0