5½ år av..

... underbar kärlek! Wee. Idag har Mikael och jag varit tillsammans i hela 5½ år. Det känns lite ofattbart men helt underbart. Ibland känns det som om vi alltid varit tillsammans samtidigt som jag tycker om honom mer och mer för varje dag. Konstigt att när jag väl kommer hem igen så har vi nästan varit tillsammans i 6 år...


Jag och mitt ♥

Grattis också till kompis Stina som fyller hela 23 år idag! Tänk vad tiden går snabbt och jag missar tyvärr ännu en födelsedag men hoppas att den blir jätte rolig! Puss



Kommentarer
Postat av: Sunna

Åh Gumman ni är så fina ihop! Har ju sagt det sedan gymnasiet att ni kommer gifta er och bli sådär löjligt lyckliga när ni blir gamla!! Puss

2009-02-08 @ 19:13:17
Postat av: Stina

Tack så mycket för gratualtionerna gumman =) Du ser ut att ha de hur bra som helst. Njut av tiden, snart är du hemma igen. O nästa år ska vi båda hålla oss hemma när vi fyller!! Puss o kram

2009-02-10 @ 18:24:53
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0