Bakis av människor?

Idag är det lördag men det känns som en sömnig söndag. Sov tills jag vaknade imorse och det var skönt. Klockan var runt 9. Åt en god frukost med hela familjen EK. Sen försvann Siri och Ulf iväg till skräddaren med Fam. R och sedan Gitzo på presentjakt. Jag Ellen och Signe var hemma, tjejerna ritade och jag diskade efter frukosten. Sen kom alla tillbaka igen och snälla Stefan hade köpt med ColdStone till oss som blev kvar hemma. Sen packade Ulf, Stefan och Sofia ihop och åkte till flygplatsen.

Nu är vi ensamma här igen vår lilla tjej-familj och det är skönt. Alla liksom pustade ut när dörren slog igen. Visst har det varit toppen med alla besök; mamma, Inger, Martina, Stefan, Sofia och Ulf, men jag tror att det är bra med rutiner för tjejerna som verkade helt däckade idag. Även jag och Gitzo. Vi gick till Pavillion och åt lunch och spelade biljard men ingen var direkt på hugget. Jag somnade när vi kom hem igen.

Nu har jag fixat lite här och var och middagen är avslutad. Tjejerna är på väg i säng och alla är supertrötta. Som en bakisdag. Fast av människor trötta. En sömnig dag som gått i slowmotion. Men är ändå nästan slut. Imorgon blir det nya tag. Söndag, balett och en sväng till SAS. Ska passa på att träna då.

Trevlig helg!

Puss

Kommentarer
Postat av: erik

Hej

Jobbar som vanligt.Har varit och köpt byrån på Nice. verkar dock krångligt att stå vid den när man skall hålla på med datorn.

Hoppas du har det bra.

Pappa

2009-02-28 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0