Dagen så här långt

Idag hade Signe sin lediga dag så efter en lugn frukost satte vi igång och bakade en sockerkaka som vi skulle ha som tårtbotten. Medan kakan kallnade promenerade vi bort till April för att handla lite mjölk. Det var verkligen vår ute! Vi gick i solglasögon och vårjackor och en massa folk satt ute. Hur mysigt som helst! Lämnade varorna hemma och gick till Frost Nails. Signe valde guld till sina fingrar och mina naglar på både händer och fötter blev mörkblåa. Jag gillar det verkligen! Snyggt! Hem igen för lite lunch och bakade en kladdkaka. Garnerade sedan tårtan innan Cornelia, Livia och Viktor kom på vårt kalas och så Ellen förståss som kommit hem från skolan!

Nu blir det snart middag. Det blir ute idag och det blir skönt! Återkommer!

Puss ♥



Signe diskar efter bakningen i fina förklädet från Nettsi



På väg till Frost i det fina vårvädret

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Både mitt lilla hjärta och mitt stora hjärta; vilken lycka! Längtar efter Er.kram

2009-02-11 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0