Ett bra klipp

Nu är jag hemkommen från en klippning och storhandling. Klippningen blev jätte bra, men jag fick lite skäll på kinesiska/engelska för att jag inte tar hand om mitt hår. Det var alldeles för torrt! Jo ja tackar jag då Pekingluften suger fukten ur allt just nu. (Även mitt skinn faller i bitar..) Men han klippte ett par centimeter på längden och lite uppklippt och sedan tunnade han ur det lite så jag är supernöjd. Dock fick han inte ta på luggen då den ska sparas ut! Fick också den mest grundliga hårtvättningen jag någonsin skådat så nu är det alldeles babymjukt. 70 kr betalade jag för det hela. Vilket klipp! Lovade också att genast gå hem och vårda mitt hår! Kommer garanterat att gå tillbaka!


På vägen ut...



Nyklippt

Lite svårt att ta bilder på mig själv fortfarande men det ska nog bli bättre med tiden!

Efter klippningen gick jag till Jenny Lou´s och storhandlade. Det blev alldeles för mycket småshopping förra veckan så nu har det gjorts en matsedel för veckan och jag storhandlade. En jätte bra butik måste jag säga där jag handlade mjölk, yoghurt, pasta, köttfärs, kyckling och en massa andra bra saker. Nu ska jag försöka hinna göra läxan innan Sofia kommer och det är dags för kinesiskalektion.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: nettsi

SNYGGT!

2009-02-09 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0