Fredag den 13:e

Ja. Man kanske borde uppmärksamma att det är fredagen den 13:e. Eller inte alls. Min dag har varit jätte bra och jag upptäckte inte att det var den 13:e förrän ganska sent på kvällen så man kan knappast säga att det berörde mig idag!

Träffade Sara-Maria och Mikaela utanför Yashow och följde med dem in på en liten shoppingrunda. Jag köpte absolut ingenting och det var skönt men tjejerna var duktiga på prutningen vilket var bra för mig också för då vet jag vart jag ska gå tillbaka sen. Sett en jätte fin handväska i blå-metallic. Mycket möjligt att det blir en sådan när mamma är här. Såg också en supergrymm kappa i svart/vitt. Om den hänger kvar nästa vecka då är det meningen att jag ska ha den. Fick också se till att ge tjejerna lite god mat för de ansåg att maten här var dålig så jag var ju tvungen att bevisa motsatsen och jag tror att de ändrade sig faktiskt!


Sara-Maria in action och prutar för fullt



Mikaela

Hämtade sedan upp tjejerna vid bussen och gick till Gino Café och hade lite mysigt med fredagsfika. Sen hann jag med en snabb träning. Middagen blev på Kro ´nest. Såg ut som en borg där vi åt panpizza som var jätte god. På vägen hem stannade vi till och kikade på folk som hade styrdans utomhus. Bilden är jättedålig men detta kan man inte direkt hitta hemma så vitt jag vet!



Nu sitter jag här och ska snart sova. Imorgon är det alla hjärtans dag och min älskade Mikael är längre borta ifrån mig än vanligt. Jag som tyckte att Uppsala var långt, men Kina, det är på andra sidan jordklotet... Kommer att längta efter dig extra mycket imorgon hjärtat. Så ovant att inte ha någon att skämma bort lite extra ibland. Kanske jag får skämma bort mig själv i stället imorgon med en massage eller så.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0