Grattis pappa!

Hurra hurra hurra! Idag fyller min bästa pappa år och jag missar hans födelsedag på nära håll! Däremot missar jag den inte på långt håll! Fick faktiskt tala ett par ord med honom imorse och det var mysigt! Tror allt att jag saknar min fina pappa!


Min fina pappa

Idag var Inger lite dålig tyvärr så mamma och själv var jag jätte trött så jag hoppade över morgonpromenaden. Tog sedan en dusch och åt frukost tillsammans med mamma och moster. Sedan gick vi till Yashow och shoppade lite. Mamma köpte lite småfix och jag lagade mina skor som redan är trasiga. Som ursäkt för det fick jag ett par fina kinatofflor =) Dessutom fixade jag jackan som min älskade Mikael ska få :) Åt en snabb lunch här innan det var lektion med Sofia.

Nyligen hemkommen från Frost Nails. Varit på mitt veckovisa besök och bytt färg till en skimmrande lila :) Väldigt piffigt! Signe och Ellen var givetvis med och lilla mammsen! Ikväll vankas det Thailändsk mat som vi ska ta hem hit så att även Inger kan äta lite!

Kram o hej!

Kommentarer
Postat av: mormor

Morfar och jag läser varje kväll. Hälsa alla,hoppas Inger är frisk.

2009-02-17 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0