Hemma fast borta 2

Ibland kan de där hemma kännas så nära ändå. Skype är nog den bästa uppfinningen för oss utlandsboende någonsin! Igår pratade jag med min fina bror och mamma! Mamma var lite förvånad över att det faktiskt är helt gratis! Idag kunde jag dessutom prata med Micke och då dök först svärfar Olle upp i lurarna och sedan svärmor Pia! Jätte roligt att få prata med dem och de var nog lika förvånade som jag fortfarande är över att det faktiskt låter så bra. Precis som om man vore hemma och pratade i telefonen. Otroligt. Vilken lycka!

Imorgon måste jag börja min stora shoppingmission. Har så många drömmar med mig hit till Kina om shopping.

Puss

Kommentarer
Postat av: nettsi

JAg trodde att du skulle lära dig språket! Men det gör man ju bäst i det vardagliga livet......

2009-02-01 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0