Lite anka i magen

Och så var det kväll igen och vi är nyss hemkomna. Inger står på benen idag! Hurra! Därför blev det en tur till juveleraren imorse (Micke, jag vet precis vad jag vill ha och har visat Gitzo det också om du vill ha tips!). Därefter gick Gitzo och jag och handlade och åkte hem medan Inger och mamma tog sig ut på andra äventyr. Hann baka en sockerkaka enligt mormors recept och det blev jätte bra! Hurra! Tack snälla mormor! Ska jag hålla dem hemligt kanske? Cornelia hälsade till och med och tackade och hon äääälskar mormors sockerkaka!

Kl 13 kom Sofia och vi hade en rolig lektion med mycket skratt. Även om jag tyvärr glömmer många ord så känns det som om det börjar lossna lite för jag vågar prata mer och pratade till och med med Yen-Yen idag! Kul kul!

Blev en fika med Inger och mamma och en kortis på Yashow och sedan fixade jag drink innan vi gick till ankrestaurangen på hörnet här. En nyöppnad restaurang som är jätte bra med supergod anka så man blev jätte mätt, igen! Hann också med en öl på Pavillion och nu är det snart sovdags!



Imorgon fylls det på med lite mer folk här i Peking. Vänner, bekanta, nära och kära till fam. EK. Ingen vardag så långt ögat kan se? Nåja, när mammsen far hem igen måste jag börja med min distanskurs i projektledning. Hejja mig!

God natt, puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Lika roligt varje kväll att avsluta dagen med en hälsning från dej och de övriga i Peking. Kram

2009-02-19 @ 22:01:11
Postat av: Stina

Njut du av dina "lediga" dagar gumman, snart är de full fart igen o då hinner du inte med lika mycket =) Måste ju hinna se allt när du är på plats.. Låter faktiskt som om du har det riktigt bra, skönt med lite familjebesök också, det behöver man! Saknar dig! Puss o kram

2009-02-20 @ 12:47:59
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0