Lugn

Igår kväll gick jag på bodyscrub och honung/mjölk-inpackning. Det ligger ett ställe i samma hus där vi bor som har massage och olika behandlingar. Det var otroligt skönt och bra för min sönderbrända hud. Det bara rasade från mig och idag mår huden betydligt mycket bättre. Det var värt var enda krona för 60 min avkoppling. Somnade gott sedan insmord i en skön bodylotion.

Morgonen började med en promenad följt av frukost och nu har jag legat i sängen i en timma och tittat på två avsnitt av Gossip girl. Har blivit lite lat. Hade tänkt träna och gå och köpa mig en skrivbok men risken är att det blir varken eller innan Sofia kommer och ska ha kinesiskalektion här. Visserligen klockan 13 men idag är jag slö. Väldigt slö. Men det blir nog en promenad till marknaden ändå. Kanske piggar på mig med lite frisk luft.

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

Så skönt det låter! Du kan verkligen ta vara på tiden!!!

Kram

2009-02-03 @ 22:37:17
Postat av: nettsi

Så bra att du kollar in alla bra ställen som Inger och jag inte får missa!!

2009-02-04 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0