Update

Just nu sitter jag på Starbucks vid village. Flydde hemmet innan den stora aktiviteten tog fart. Signe och Ellen har Yen Yen där på torsdagar och även en kompis till dem som heter Livia. Tyckte det var lugnast att gå.

Här sitter jag och försöker plugga men det är inte det lättaste. Man kan nog säga att det är rusningstrafik här just nu. Ser också en och annan förvirrad svensk som irrar ómkring med en kaffe i handen. Sitter oc´h pluggar Projektledning. Fast just nu liknar det mest konsten att ignorera omvärlden. Som ni vet är jag en oerhört nyfiken person så det är svårt att stänga av ögon och öron ´även om jag inte förstår speciellt bra kinesiska. Sitter vid en fönsterplats dessutom så utmaningen är extra stor. Kanske inte blir någe vidare plugg men jag fick en trevlig stund för mig själv, en fruktsallad och en god cuppuchino!

Nu ska jag återgå till mina böcker. Satsar på att göra ett litteratur test ikväll. Måste börja göra framsteg inom projektledningen innan kinesiskan drar igång på allvar.


Ps. Jag smet ifrån lektionen med Sofia idag så Ulf blev ensam. Men det rycktas om att hennes korta snygga page har gått och blivit långt hår igen. Mystiken tätnar om Sofia och hennes hår...

Puss

Kommentarer
Postat av: nettsi

Varför smiter du från lektionen???

2009-02-26 @ 11:44:47
Postat av: Josefine

Det låter spännande med Kina!

2009-02-26 @ 17:21:06
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0