Fredagskväll!

Nu börjar det ju faktiskt bli kväll och jag har städat färdigt för dagen! Jag har tagit en dusch och klätt på mig lite rena kläder. Lyckades få tag i en topp inne i min överfulla garderob som jag kan ha ikväll. Kan ju inte visa mig för mina vänner i samma lilla klänning varje dag bara för att jag inte packade med mig något =)

Nyss ringde min bror som stod på stationen i Örebro och skulle ta tåget till Arlanda för han flyger till Kina idag. Ska vara hos våran moster och kommer hem dagen innan jag åker. Vi byts av lite kan man säga. Önskar honom en riktigt bra resa. Ska bli spännande och höra hur han upplever det!

Ikväll blir det hem till Stina tillsammans med Elinore och Linnea. Det blir litte middag och vin och kanske sällskapsspel. Man vet aldrig vad som händer, men Stina är väl utrustad med spel och det är alltid roligt!

Imorgon väntar sedan den sista städningen. Ska slutföra badrummet och sedan våttorka alla golv när Micke och jag burit ut de saker som ska till Örebro. Lättare att städa det sista när det är tomt på de möbler som inte ska vara kvar. Sen blir det hem till Örebro och sen måste jag komma igång med pluggandet inför tentan!

Önskar er en riktigt trevlig fredagskväll!

Kram ♥


Fina bror Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0