Imorgon!

Idag är det stora packardagen! Har börjat rensa ur garderoben för att sålla ut vad som ska få följa med på min stora resa men också en del saker som hamnade i soptunnan! Har ännu bara kommit till underkläder och strumpbyxor och storterat ut vad som måste tvättas men snart är det igång ordentligt! Ska lägga fram allt på sängen som önskas följa med och sedan välja ut favoriterna. Kan inte ha med allt, det går bara inte!

Idag snöar det massor i Örebro. Det är bra på alla sätt o vis, förrutom för min älskling som tvättade sin bil igår och kan räkna med en smutsigare idag, för det är nollgradigt. Men annars är det fint för det blir ljusare och mysigare. Kanske får ta mig ut en sväng och kanske skotta lite för att få luft och låta musklerna jobba lite. Pappa blir nog glad också =)

Ikväll kommer min bror hem från Kina. Så vi hinner väl ses lite ikväll o kanske lite imorgon till lunch innan pappa kör mig till Arlanda. Micke ville också följa med till Arlanda, så det kommer bli ett tårfyllt farväl imorgon. Usch. Jag gillar inte att säga hej då. Inte mamma heller så hon ville inte följa med till Arlanda och det är nog bra det. Det kommer vara tårar så att det räcker. Men man får inte tänka på det nu, för då blir man ledsen redan nu och det är ingen idé! Ska i alla fall bli kul och mysigt att få åka på semester med mina kusiner och bästa moster redan när man kommer till Kina. Då får man lite annat att tänka på!

Nu ska jag sätta på en tvättmaskin! Måste tvätta mina bikinisar =)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

Det känns bra att jag får stanna hemma. Vi kan gråta på varsitt håll. Oj vad jag kommer att sakna dig. Är inte orolig för jag VET att du kommer att få det toppenbra.Vilken spännande termin du har framför dig; mitt stora hjärta.

2009-01-19 @ 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0