Inte så synd om mig!

Jag må ha varit lite gnällig igår för det är inte alls så synd om mig! Jag har fått chansen att åka till Kina i 5 månader och det är inga konstigheter att man då måste tömma sin lägenhet!

Imorse var jag först på Ekonomikum och skrev klart vårt PM kan man säga. Lite finlir som återstår som vanligt, men det mesta är gort. Var en mycket kul och trevlig dag även om det var lite ensamt att vakna imorse ;) Fick återigen prova på matlåda och det är något jag inte saknat under jullovet!

Väl hemma kilade jag till Clas Olson och köpte 5 nya lådor. Sen har jag packat och packat! Bokhyllorna är tömda, garderoberna är toma och köksskåpen är så när som på toma, förrutom de saker jag lämnar åt Linnea. Jag hoppas verkligen att hon ska trivas här och att hon till slut känner sig hemma. Just nu påstår hon att hon känner sig som husvakt, men jag hoppas att det går över! Hade tänkt att lägga upp lite bilder, men kamerasladden är nerpackad sedan länge och den andra ligger i Örebro!

Imorgon vankas det städ! Börjar nog med duschen och sen garderoberna. Sen blir det väl kylsskåp/frys och sovrummet. Ska också göra mitt finlir på vår PM, men mest blir det nog till att ligga på knä och skura!

Nu råkade jag gnälla lite igen, men det kommer nog att gå bra imorgon ändå.

Imorgon åker min fina bror till Kina och sen kommer han inte hem förrän dagen innan jag åker så vi hinner inte ses så mycket. Synd det när man äntligen får ses igen sedan hans resa på 3 månader i centralamerika. Dock tror jag att han kommer få det toppen där borta! Tusen tack också för hjälpen med min lilla pärla. Min nya pärla är ett nyinköp till brors förtret till en början. Jag har skaffat mig en ultraportabel laptop. Lyckliga jag!

Nu blir det tv en kortis och sen sova säng!

Krams ♥


Kommentarer
Postat av: Ojjis

Haha, lyckliga jag som fick leka med din nya lilla laptop. Den var snäll och kurrade och kräktes inga hårbollar... HUUUUUH

2009-01-09 @ 01:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0