Kallt, kalt och tomt!

Igår kväll anlände jag till Uppsala. Hade väntat mig en hemsk resa som vanligt, men det var ju bara onsdag och knappt en människa på varken tåget eller bussen. Kändes väldigt konstigt att kliva av bara. Lite vemodigt och ganska meningslöst då jag bara ska hit och packa ihop egentligen!

Slängde bara in min väska innan jag gick och handlade lite frukostgrejer på Ica. Resten av kvällen handlade om att börja packa ihop mina saker. Riktigt trist. För det första var hela lägenheten alldeles kall då jag drog ner värmen innan jul. Sen kände jag mig väldigt ensam. Pratade med Micke om det. Man har liksom haft folk runt omkring sig hela julen och full rulle hela dagarna och så kommer man hit där allt är knäpptyst!

Lyckades tömma båda badrumsskåpen och båda bokhyllorna i sovrummet innan kartongerna tog slut. Såg riktigt kalt ut överallt vilket spädde på mitt vemod! Tittade lite på tv sen för att komma ner i varv efter allt packande. Kan också tillägga att jag är en hejare på att rensa och kasta!

Nu har jag legat i sängen och läst tidningen, duschat och sitter nu och ska äta frukost. Kl 10 ska jag träffa min PM-grupp och skriva lite PM. Sen måste jag hinna till Clas Ohlson och köpa fler lådor!

Ha en bra dag!

Krams ♥

Kommentarer
Postat av: Sunna

Hej gums!

Hur ska du göra med lägenheten?

Ska du hyra ut den eller?

2009-01-08 @ 15:34:57
Postat av: nettsi

oj det lät verkligen inget kul, men jag vet att du kan se framåt!!

2009-01-08 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0