Kloka ord..

Min moster gav mig lite kloka ord i jakten på vardagen. Hon sa; varför leta efter den. Den kommer till slut ändå!
Kanske har hon mer än bara rätt! Jag kanske ska passa på att njuta av att göra ingenting och inte riktigt veta vad jag ska hitta på. Det kommer väl snart dagar i Kina när jag kommer vandra omkring i en oförklaringt stor stad och önska att tiden gick lite snabbare.

Tiden går ju ändå rätt snabbt. Lite väl fort just nu. Känner ju lätt ångest varje gång jag är nära min älskade Mikael. Hur ska jag klara mig utan honom så länge? Kina är ju så långt bort jag kan komma. Min fina älskling vad jag kommer att sakna dig!♥

Nu är det kväll igen. Har hunnit lite av dagens planer. Fixade det sista webbprovet både med och utan storebrors hjälp. Frustrerande bara när det inte fungerar direkt. Kan ju inte låta bli att fundera på hur tentan ska gå! Imorgon ska jag samla ihop mina Uppsala saker. Tar tåget dit imorgon kväll som jag säkert redan nämnt. Väl där blir det till att börja packa det som kan packas. Måste kila iväg och köpa lådor på Clas Olson eller så direkt på torsdag så att jag kan komma igång!

Imorgon ska jag njuta av att göra ingenting och se till att jag börjar plugga lite för att uppnå maximal tillfredsställelse. Lite lättare när alla andra här i huset är på sina jobb. Då kan jag sitta där i vardagsrummet och sprida ut mina papper. Mysigt!

Nu ska jag sätta mig med en bok. Läser Dan Browns Änglar och Demoner. Han är för bra på det där med att skriva böcker!

Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0