Några få dagar

Nu är det faktiskt bara ynka två dagar kvar! Sen lyfter mitt plan mot Kina på tisdag runt 18-tiden. Det ska bli så spännande och skönt att komma iväg nu när man har väntat så länge!

Tentan är avklarad och gick helt OK. Dock hamnade jag på slutbetyget på 3 poäng från VG och det känns alltid lite bittert. Hellre precis G då nästan. Men! Jag är lycklig att kursen är över och att jag slipper göra en omtenta! Dock fick jag bakläxa på mitt PM som jag skickade in och får därför jobba lite på att skriva om den!

Idag var jag hos morfar som fyllde år! Grattis grattis! Har också näst intill läst ut Dan Browns Änglar och Demoner som har varit spännande från första sidan! Strax kommer Micke hit så blir det lite mys innan jag ska träffa Sunna och Stina på Pitchers och käka middag och säga hej då!

Imorgon blir det tvättning och packning för hela slanten. Ska slänga fram allt jag vill ha med mig och sen lägga tillbaka allt som är onödigt att ha med sig (då jag förmodligen ändå inte  använder det). Sen blir det ännu en myskväll med Micke och på tisdag efter lunch skjutsar pappa upp mig till Arlanda. Det börjar verkligen kännas nu vill jag lova. Läskigt men spännande. Det är i alla fall härligt att jag har min fina moster och mina kära kusiner Siri, Signe och Ellen som väntar på mig i Kina. Jag har en familj där också och det är jag lycklig för!

Nu ska jag nog ta mig en dusch innan Micke kommer!

Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

Vilken otroligt spännande vår du kommer att få!

Kul att för först gången få vara i Kina samtidigt som Dig!

2009-01-18 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0