Onsdagsfix!

Idag vaknade jag tidigt tillsammans med Micke. Han och Johan skulle åka och jobba, så när Johan hämtades upp, släpptes jag av. Gick genast och la mig igen och somnade om. Sov till 9 och åt lite frukost i sällskap av pappa som tydligen är ledig fortfarande!

Nyss tog jag ett bad. Det var skönt och avkopplande. Vad som väntar härnäst är att få kläder på kroppen och börja packa ihop saker som ska till Uppsala. Efter det ska jag sätta mig och ringa runt till;
  • Länsförsäkringar
  • Forex
  • Adressändring
Satt och tittade på bilder tillsammans med Micke igår. Hittade rätt på en massa fina sommarbilder. Det är ju rätt härligt att det är vad jag kommer hem till efter 5 månader i Kina.


Ha en bra dag så länge!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0