Snart är det vardag igen..

... men det kommer nog inte att bli helt riktig vardag för mig förrän i fenruari tidigast!

Idag jobbade jag dock lite tillsammans med mammsen. Gick upp runt 7 och det var verkligen ovant att ställa klockan på ringning. Men, imorgon är det ju helgdag igen och sen är det dags för mig att ta tag i mitt pluggande inför tentan som är den 16:e januari. Då får jag se till att komma upp på morgonen och sen sitta hela dagarna så att jag ser till att klara tentan också. Annars kommer den att bli släpande då jag flyttar till Kina och inte kan göra omtentan! O sen blir flytten den 20 januari. Men när jag kommer fram är det CNY och Kina är typ stängt. Så då blir det en liten semester med mina bästa kinakusiner! Så kanske man kan hitta någon form av vardag efter det!

Annars har jag lite att fixa med, utöver plugget. Måste fixa adressändringar och söka CSN-pengar och se till att jag är försäkrad medan jag är borta. Dessutom ska jag till Uppsala i helgen för att fixa iordning min lägenhet genom att plocka bort alla mina saker så att Linnea kan få nycklarna och flytta in när hon känner för det. Och samtidigt måste jag se till att de saker jag vill ha/behöver när jag kommer tillbaka till Sverige i slutet av juni, att de sakerna finns lätttilgängliga bland alla mina kartonger så att jag lätt kan fiska upp mina sommarkläder..

Som ni märker är det en hel del kvar att fixa. Packningen kommer nog inte att starta förrän helgen innan jag åker. Det får bli det sista som görs. Allt det praktiska måste lösas innan.

Nu ska det åkas o handlas tillsammans med mafiljen så att vi kan laga oss en god trettondagsaftons-middag.

Krams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0