En månad

Kan inte riktigt förstå att jag varit hemma i en hel månad. Redan. Så känns det. Samtidigt känns det som om jag varit hemma föralltid. Konstigt hur tiden går. Man borde verkligen försöka ta till vara på alla dagar man får.

Just nu sitter jag på jobbet. Jobbat sen 5.30 imorse så jag är trött. Obeskrivligt trött. Hoppas att de andra kan få på sig kläderna så att vi kan komma hem snart.

Slagstaglass har utlovats. Hoppas på det. Kan kanske vara den godaste glassen i hela världen. Känn på den!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Visst går tiden fort?

Vad är det du jobbar med nu?



TACK så mycket, verkligen jättekul att ni gillade bilden så mycket! Gör mig glad!!



Stor kram till dig!

2009-08-05 @ 11:07:49
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0