Hemma igen

Sedan i söndags är jag hemma i Sverige igen, jag är på landet. Jag njuter den svenska sommaren.

Jag har hunnit grilla kött och äta kokt potatis, badat i sjön och åkt ring efter motorbåten. Ätit mjukglass, myst med min älskade. Solat, gått till frisören, vilat, skrattat busat. Jag har promenerat i den svenska sommarkvällen, ätit nyplockade smultron, sett solen gå ner över det spegelblanka vattnet och bara varit.

Det är underbart skönt att vara hemma i ett sommarfint Sverige. Underbara fina.

Men visst känns det konstigt och annorlunda när man varit borta så länge. Sommaren här är trots allt underbart.

Återkommer förr eller senare.

Nu är det sommarlov!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sunna

Kul att äntligen ha dig hemma. Dina dagar här har ju bara låtit som en dröm =) Detta är bara början.

2009-07-01 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0