tack snälla!

Idag blev det "hem" till Örebro efter ett dygd i Uppsala. Micke och jag åkte dit igår, körde en räd till IKEA. Och tro det eller ej, men Mickes fina lilla bil rymmer två bokhyllor, ett sängbord och en köksö. Sen blev det uppackning av flyttkartonger och en massa annat plock för hela slanten. Mycket finare nu, men inte på långa vägar klart :)

Idag åkte vi först till Öregrund för att byta bil med Mickes pappa. Passade på att åka lite båt och fika lite. Sen tog vi oss hela vägen till Örebro. Nu har vi handlat inför morgondagens resa till Båstad och förberett.

Måste bara berätta att jag fick ett mycket fint paket idag som jag beställt! Fina Matilda Salmén har skapat en sak åt mig som jag ska ge bort i present. Men mer kan jag inte säga eller visa förrän paketet är levererat. Men jag är såå nöjd. Tack snälla du för hjälpen!

Nu blir det lite packning. Sen ska jag kolla på tennis som uppladdning inför morgondagens resa :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad glad jag blev att du blev glad! :-)

Det fick mig att le stort här mitt i packningskaoset, hihi! :-)

Stor kram till dig!

2009-07-15 @ 21:27:35
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Nettsi

Nu vet jag vad du menar!!! En helt fantastisk bild. "Mitt i prick",

2009-08-13 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0