and this is also China..

Jaha. Då var man hemma igen. Lite snuvad på konfekten.

Mötte Sofia och lite kompisar på KTV (kareoke tv) och drack en öl. Sen åkte vi till Juicy Spot och drack Sangria. Jättemysigt rooftop. Satt och snackade, hånade varandra på olika språk. Sen skulle de hem och sova.

Jaha. Så typiskt kineserna. Hem och sova mitt uppe i allt. Jag hade hoppats på en utekväll fram till 02 så att jag kunde gå direkt och kolla på fotboll. Men nu hamnade jag hemma i stället. Som om jag kommer orka hålla mig vaken nu?!

Ska sitta här ett tag och se om D hör av sig ang fotbollen. I så fall hakar jag på. Annars somnar jag nog snart.. Känns som en valborg i Uppsala mellan champagnegalopp och kvällsfest. Somnar man är det kört.

Puss o kram och håll en tumme för Sverige åt mig med!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Hoppas att du gjorde som Svenska landslaget - missade fotbollen. Katastrofmatch

Kram o god natt

2009-06-06 @ 22:36:21
Postat av: Anonym

Var glad om du missar fotbollen. Det gjorde Zlaatan o co också

2009-06-06 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0