Ändrade planer

Det blev inte konstområdet idag för S var tvungen att ha lektion. Det gick bra ändå. Jag har legat på sängen och läst för att komma in i boken så att den blir lättläst på planet. Har har fejjat runt lite här hemma och ätit tråkmiddag. Snabbnudlar och en rostmacka. Så inspirerad blir man i den här värmen. Jag borde njuta av allt kinesiskt gott man kan tänka sig, men jag orkade inte ut helt enkelt.

Sitter och laddar hem lite poddcasts så att jag har att roa mig med på flygresan. Det är ju trots allt ett par timmar som ska slås ihjäl där.

Nyss ägnade jag den allra sista uppmärksamheten mot min packning. Ett sånt tjat! Jag vet.. men det här är så sjukt svårt. Vissa flygbolag är inte alls petiga, som grannen D berättade att han flugit med 26 kg utan att de sa något, och jag som föyg hit med 23,4 kg och då sa de inget heller. Nu väger min 22-23 kg och jag hoppas hoppas att det går bra. Får väl le mitt snällaste och distrahera tjejen bakom disken medan väskan vägs. Sen är ju handbagaget en saga gör sig. Även det proppfyllt med kläder, skor, smycken och två väskor till :) Sen min datorväska... Jaja. Som sagt. Jag ber till Gud, ler lite snällt och hoppas på det bästa. Inget mer med det nu!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0