Ångestdämpande

När jag packat om för sista gången, vägt resväskan till 22 kg och handbagaget till 7 kg och intalat mig att det kommer gå jättebra på flygplatsen så stuvade jag in allt i garderoben för att slippa se allt. Det får stå där till lördag kväll, då kan jag kanske fundera lite till.

Behövde göra något annat för att släppa tankarna på packningen och njuta lite. Så, jag passade på att kila runt hörnet till Bodhi och bjöd mig själv på 90 min. fotmassage. Dessutom är det billigare mån-tors innan kl 17. 95 kr fick jag betala för det ångestdämpande medlet. Alldeles jättemycket värt! Så skönt!

Nu ska jag slänga mig på sängen och läsa lite. Blir promenad senare när värmen inte är lika het :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

ajdå, det där med packning är en omöjlighet! kan bara TÄNKA mig hur det är när man faktiskt BOTT i ett annat land och ska hem... själv har jag svårt att få till det bara jag varit på charter en vecka.. haha!

du gjorde helt rätt i att ta en paus med fotmassage! vilken lyx!



sv: tack ska du ha söta du!

kram!

2009-06-25 @ 15:06:23
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0