Bye bye Kina

Jaa. Då skriver jag här i Kina för sista gången, den här gången.

Det var en mycket trevlig kväll igår. Middag på lokala ankan (Jaa, jag kommer sakna maten massor!) och sen till Pavillion för ett par öl. Sen avslutade vi så fint på Chocolate. Fortfarande ett lika sjukt ställe. Men trevligt. Kom i säng runt 3, och trots att jag drack 4 öl totalt så känns det som om jag har baksmälla idag. Typiskt. Men det kanske är lika bra att vara trött, då kan jag sova gott på flyget.

Nu ska jag äta frukost, duscha och ta reda på de sista sakerna. 13.40 lokal tid lyfter planet och 17.10 är jag i Sverige.

Jag saknar er alla där hemma. Nu blir det skönt att komma hem!
(Läs: jag kommer givetvis sakna Kina)

Puss och kram!

Vi ses i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Matilda

17.40 är du i sverige skriver du, är det idag?

idag är det så varmt här i uppsala att man knappt vet vart man ska ta vägen....! men jag ska INTE klaga :-)



det där chokolat blev jag nyfiken på... fick värsta fantasibilden framför mig. att ni efter utestället går till ett chokladfik som bara kryllar av goda grejor! antar att jag har fel...? ;-)

2009-06-29 @ 15:38:30
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0