en onsdagskväll

Signe har precis visat mig hur många olika sorters rosetter hon kan göra.

Ellen gör hemliga skattkartor.

Siri åker skatebord i trapphuset.

Jag sitter här och snorar. Typiskt.

Har ätit skabetti och köttfärssås. Borde ha tränat, blev inte av. Promenerade till posten för att slänga på ett brev. Stängt. Fast öppet. Tänt, personalen där. Men nej. Imorgon får jag komma tillbaka. De är flexibla som kylskåp ibland.

Nu ska jag plugga. Mentalt har jag gjort det hela dagen. Nu ska det göras fysiskt också. Sista NYA orden till imorgon. Sen är det repetition som gäller för fulla muggar. En vecka kvar till exams.

Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Nej vet Du vad - jag tycker att du börjar låta som IOR fast jag alltid sett dig som TIGER.

2009-06-03 @ 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0