God morgon onsdag

Så var det onsdag :) Ny fin dag med strålande sol och blå himmel. Man tackar!

Tog en sväng till grönsaksmarknaden i värmen. Redan vart vid 8-tiden. Men jag ska absolut inte klaga. Det är rätt skönt ändå :)

Persika, mango, banan, vattenmelon, blåbär, valnötter och yohgurt till frukost. Gud så jag kommer sakna denna fruktorgie till frukost. Ikväll blir det färsk majs och sparris. Sjukt billigt här. Hurra!

Nu ska jag skutta in i duschen. Ska senare möta Sofia för lunch och en tur i stan. Ha en riktigt bra dag!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mallan

Jag blir riktigt avis på dina fruktorgier! Sjutton va gott!! Passa på å njuuuut nu! Ska bli kul att se dig hemma snart igen!

Kram Mallan

2009-06-24 @ 08:50:46
Postat av: Matilda

åååh så gott det lät med en sån frukost!! jag vill väl också gå till en fruktmarknad och botanisera på mornarna.. men här får jag nöja mig med willys. inte lika inspirerande.

:-)

sjukt billigt säger du, vad gick kalaset på?



tack så mycket, ja midsommarhelgen var toppenbra! njut av de sista dagarna nu, mattias sa att det fina vädret skulle hålla i sig till söndag, men det kommer säkert vara fint ännu längre (vädret på tv visar ju inte så många dagar framåt åt gången)



kram!

2009-06-24 @ 10:51:51
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0