haha!

Life is good.

Så många gånger jag sagt det sen jag flyttade hit!

En fin fredagseftermiddag/kväll bestod av följande:

  • Besök hos skräddaren och hämtade ut två fina blusar
  • Fika
  • 90 min massage på Bodhi
  • Håret tvättat och fönat på salong
  • God kinesisk middag (Sichuan så klart!)
  • Manikyr och pedikyr av proffs hemma i vardagsrummet.
Som sagt. Life is good!

Pratade med fina hjärtat på skypen. Vi är så glada över vår lägenhet. Det kommer att bli så underbart!

Imorgon är det lördag och nationaldag. Det blir en sväng till ambassaden och sen har S+E dansuppvisning i de mest underbara balettklänningar man kan tänka sig. Bilder kommer. Jag lovar!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0